De planning
Planning
Na de grondige analyse en het duidelijk hebben van de bedrijfs doelstellingen is het tijd om deze inzichten te vertalen naar een concrete "routekaart voor groei" die visies omzet in actie en er voor moet zorge ervoor dat elke stap richting duurzame groei weloverwogen en effectief is.
De routekaart bestaat uit:
- Definiëren van de groeivisie en groeidoelen
- Keuze van de strategische richting
Van Planning naar Hapklare brokken
Om de langetermijnstrategie uitvoerbaar te maken, wordt deze opgesplitst in kleinere, uitvoerbare onderdelen.
- Opsplitsen in subdoelen en korte termijn activiteiten
- Verdelen van verantwoordelijkheden
- Opstellen van tijdlijn
Commitment
Dit is de laatste stap in de planningfase die er voor zorgt dat de strategie niet alleen theoretisch klopt, maar ook gedragen wordt door de hele organisatie.
- Presentatie van het Groeiplan
- Feedback en Aanpassingen
- Creëren van Begrip en Enthousiasme
Dit planningsproces zorgt ervoor dat je een heldere, uitvoerbare en vooral inspirerende routekaart hebt, gebaseerd op jouw unieke bedrijfs-DNA en daarmee een basis vormt voor lange termijn succes.

De Media planner
We maken voor al onze klanten standaard een jaarplanning waarin we per week meerdere onderwerpen selecteren die we willen uitlichten via de gekozen mediakanalen
We werken niet met algemene content- of inhaakkalenders maar stemmen blog's, post's en advertenties qua timing en inhoud af op specifieke bedrijfsdoelen en compleet in de stijl van de klant.