Het verhaal van FlowOnline
FlowOnline. Hoe het begon
Na een carrière in Sales en Marketing begon Hans Retra 2001samen met zijn broer Rob met het leveren van mediadiensten aan horeca en openbare gelegenheden. Het plaatsen van beeldschermen op openbare ruimtes gaf nieuwe mogelijkheden om commerciële boodschappen beter te verspreiden. Na eerst alleen lokale oplossingen voor beeld en geluid te leveren kwam er al snel de behoefte om ook online oplossingen te bieden.
Sindsdien volgt FlowOnline alle ontwikkelingen in techniek, internet en media op de voet heeft het zich ontwikkeld tot een modern online marketingbureau waarbij de bedrijfsdoelen van de klant altijd centraal staan.
Om 35 jaar verkoopervaring te combineren met de nieuwste media en marketingtechnieken is nog altijd een fantastische reis vol passie en creativiteit waarbij we keer op keer stagnerende MKB-bedrijven weten verder te helpen in hun groei.
De Ideale groeipartner
Door de combinatie van diepgaande analyses en de brede kennis van verkoop en marketing is Flowonline in staat om geïntegreerde groeistrategieën te bieden aan het MKB. We beroepen ons op onze lange ervaring in verschillende markten en kennen de praktische aspecten van acquisitie en omzetgeneratie.
We gaan altijd voor het realiseren van lange-termijn groei waarbij niet alleen het bedrijf maar ook jouw medewerkers groeien. Wij geloven namelijk in de kracht van gelijktijdige ontwikkeling van bedrijf, ondernemer en team. We zien onszelf daarbij als onderdeel van het groeiproces van de onderneming.
Kernwaarden:
- Partnerschap: Wij bouwen aan langdurige relaties gebaseerd op vertrouwen en gezamenlijke groei.
- Groei: Wij geloven in de gelijktijdige ontwikkeling van bedrijf, ondernemer en team.
- Empowerment: Wij delen kennis en vaardigheden zodat onze klanten aan hun eigen groei kunnen werken.
- Duurzaamheid: Onze oplossingen zijn gericht op blijvende impact en fundamentele groei.
Mijn motto is om relevante en helpende informatie te verspreiden en onnodige boodschappen vermijden. Ik omarm de kunst van het weglaten.
"Als je niets te vertellen hebt,
doe het dan ook niet."
Hans Retra