Skip to content
Over FlowOnline 

Het verhaal van FlowOnline

 

FlowOnline. Hoe het begon

Na een carrière in Sales en Marketing begon Hans Retra 2001met het leveren van maatwerk mediadiensten aan horeca en openbare gelegenheden omdat hij grote mogelijkheden zag om met nieuwe technieken commerciële boodschappen beter te kunnen verspreiden. Na eerst alleen lokale oplossingen voor beeld en geluid te bieden kwam er al snel de behoefte om ook online oplossingen te gaan bieden.

Om 35 jaar verkoopervaring  te combineren met de nieuwste media en marketingtechnieken is een fantastische reis geweest vol passie, empathie en creativiteit waarbij we keer op keer stagnerende MKB-bedrijven verder wisten te helpen om hun volgende stap in groei te kunnen maken.

Sindsdien volgt FlowOnline alle ontwikkelingen in techniek, internet en media op de voet heeft het zich ontwikkeld tot een modern online marketingbureau waarbij de bedrijfsdoelen van de klant altijd centraal staan. Door de combinatie van diepgaande analyses en de brede kennis van verkoop en marketing is Flowonline in staat om geïntegreerde groeistrategieën te bieden aan het MKB met kennis van diverse markten en praktische aspecten van acquisitie en omzetgeneratie.

De Ideale groeipartner

Flowonline gaat altijd voor het realiseren van meetbare, lange-termijn groei waarbij niet alleen het bedrijf maar ook als de medewerkers groeien. Wij geloven namelijk in gelijktijdige ontwikkeling van bedrijf, ondernemer en team. We zien onszelf daarbij als onderdeel van het groeiproces. 

 

Kernwaarden:

  1. Partnerschap: Wij bouwen aan langdurige relaties gebaseerd op vertrouwen en gezamenlijke groei.
  2. Groei: Wij geloven in de gelijktijdige ontwikkeling van bedrijf, ondernemer en team.
  3. Empowerment: Wij delen kennis en vaardigheden zodat onze klanten  aan hun eigen groei kunnen werken.
  4. Duurzaamheid: Onze oplossingen zijn gericht op blijvende impact en fundamentele groei.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Hans op kantoor

 

Mijn  motto is om relevante en helpende informatie te verspreiden en onnodige boodschappen vermijden. Ik omarm de kunst van het weglaten.

"Als je niets te vertellen hebt,
doe het dan ook niet."

Hans Retra