Skip to content
Dienstenn 

 Leadgeneratie

Suspect, Lead, Prospect en Klant

In de marketingwereld zijn er vier belangrijke termen die de verschillende fasen van de klantreis beschrijven. Ze worden nog wel eens door elkaar gehaald dus hieronder nog even  het verschil uitgelegd

  • Een suspect: Iemand die op basis van zijn profiel baat zou kunnen hebben bij jouw product of dienst. 
  • Een lead: Iemand die interesse heeft getoond in jouw product of dienst,
  • Een prospect:  is een lead die een koopintentie heeft getoond
  • Een klant: is iemand die jouw product of dienst heeft gekocht.

Van Lead naar duurzame partner

Wij richten ons op het vinden van de 'juiste' bedrijven, zelfs voordat zij jou vinden.  Daarbij gaan we uit van een Ideaal Klantprofiel (IKP) en voeren onderzoek uit om mensen of bedrijven te vinden die aan dit IKP voldoen.

Wij jagen niet, wij trekken aan. Onze focus is:

  • Identificeren van suspects,
  • Aantrekken van leads met initiële interesse,
  • Kwalificeren van prospecten
  • Creëren van duurzame klanten

Het is een reis van potentieel naar partnerschap, met als ultiem doel jouw bedrijf van binnenuit te versterken voor blijvend succes.

Wil je ook meer leads? Neem dan contact met ons op en we leggen je graag uit wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen.