Meteen naar de inhoud

Verbeterde Conversiemeting

Verbeterde conversies essentieel in in 2024

2024 wordt het jaar waarin je steeds moeilijker al je bezoekersdata kan verzamelen. Dat is vervelend want je advertenties worden optimaal vertoond op basis van je bezoekers uit het verleden. Browsers sturen minder data naar Google of Meta. En als ze dat wel doen is de kans dat Google de data niet meer aanneemt. De oplossing is je conversies te verbeteren.

  • Serverside tracking. First Party data op eigen server bewaren
  • Een Cookiebar die toestemmingen meestuurt naar Google
  • Verbeterde dataverzameling via Google Ads

Mis geen Essentiële data!

checklistVoorkom gegevensverlies
checklistVoldoe aan de privacyregelgeving
checklistZorg voor een goede Google Ads-trackingconfiguratie
checklistBetere Retargeting
checklistConcurrentievoordeel
checklistLagere advertentiekosten

.

GRATIS cookiebar met google consent

Wat kun je van ons verwachten?

Aan de hand van het verwachte bezoekersaantallen maken we een keuze hoe verbeterde conversies optimaal in te stellen. Hiervoor hebben we alleen toegang nodig tot jouw accounts bij Google en Google Tagmanager. Heb je alle Google accounts nog niet niet dan maken wij die graag voor je aan.

Ja, ik ben geïnteresseerd in verbeterde conversie

Laat een Google Review achter